







WARUNKI GWARANCJI
- Sklep Access udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Rachunek, który dołączamy do każdej paczki bądź przesyłamy drogą elektroniczną. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru.
- Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma prosimy o skontaktowanie się z handlowcem (dane w dziale kontakt).
- Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.
- Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
- Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne należy zgłaszać wypełniając poniższy formularz. Twoje zgłoszenie zostanie oznaczone unikalnym numerem RMA, który musisz umieścić na paczce (przesyłki bez tego numeru nie będą przyjmowane).
- Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia realizcji zgłoszenia w przypadku gdy zgłaszany produkt będzie zabrudzony w stopniu uniemożliwiającym jego weryfikację ze względu na higienę lub ochronę zdrowia.
- Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe bądź obciążające konto odbiorcy nie będą przyjmowane.
- Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie. Dopuszczane jest opakowanie zastępcze zapewniające zabezpieczenie produktu w czasie transportu.
- Gwarancja nie podlegają
9.1. mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady np. pęknięty wyświetlacz, uszkodzenie gniazda słuchawkowego, przerwanie przewodów połączeniowych, uszkodzenie elementów plastikowych oraz metalowych itp.,
9.2. uszkodzenia produktu powstałe w wyniku zjawisk losowych np. pożar, przepięcia, zalanie itp.
9.3. uszkodzenia i wady produktu wynikłe na skutek:
9.4. użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją;
9.5. samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
9.6. obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, zabrudzenia, wytarcie napisów.
9.7.uszkodzenia wynikające z zaniedbań użytkownika i wywołane nimi wady.
9.8.urządzenia w których (numer seryjny, numer IMEI) są nieczytelne lub noszą znamiona ingerencji osób trzecich.
W przypadku chęcia zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami - serwis@access-system.pl