Promocje
Fotel gamingowy Aukey GC-A01 szary
Fotel gamingowy Aukey GC-A01 szary
999,00 zł 799,00 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Gwarancja

WARUNKI GWARANCJI

  1. Sklep Access udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Rachunek, który dołączamy do każdej paczki bądź przesyłamy drogą elektroniczną. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru.
  2. Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma prosimy o skontaktowanie się z handlowcem (dane w dziale kontakt).
  3. Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.
  4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
  5. Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne należy zgłaszać wypełniając poniższy formularz. Twoje zgłoszenie zostanie oznaczone unikalnym numerem RMA, który musisz umieścić na paczce (przesyłki bez tego numeru nie będą przyjmowane). 
  6. Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia realizcji zgłoszenia w przypadku gdy zgłaszany produkt będzie zabrudzony w stopniu uniemożliwiającym jego weryfikację ze względu na higienę lub ochronę zdrowia.
  7. Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe bądź obciążające konto odbiorcy nie będą przyjmowane.
  8. Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie. Dopuszczane jest opakowanie zastępcze zapewniające zabezpieczenie produktu w czasie transportu.
  9. Gwarancja nie podlegają
    9.1. mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady np. pęknięty wyświetlacz, uszkodzenie gniazda słuchawkowego, przerwanie przewodów połączeniowych, uszkodzenie elementów plastikowych oraz metalowych itp.,
    9.2. uszkodzenia produktu powstałe w wyniku zjawisk losowych np. pożar, przepięcia, zalanie itp.
    9.3. uszkodzenia i wady produktu wynikłe na skutek:
    9.4. użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją;
    9.5. samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
    9.6. obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, zabrudzenia, wytarcie napisów.
    9.7.uszkodzenia wynikające z zaniedbań użytkownika i wywołane nimi wady.
    9.8.urządzenia w których (numer seryjny, numer IMEI) są nieczytelne lub noszą znamiona ingerencji osób trzecich.
     

W przypadku chęcia zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami - serwis@access-system.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl